lørdag 18. august 2012

Søppeltrollet!!

Har dere hørt om det? Ikke? Det trollet som sniker seg rundt og lusker i søppelbøtta...og drar ut all dritten utover stueteppe.  Og søppeltrollet er ett slu troll for det sniker seg frem bakom ryggen min og jobber i det skjulte.

I en periode for en tid tilbake var jeg voldsomt plaget av søppeltrollet. Hver gang jeg snudde ryggen til var noe søppel drasset ut av bøtta.  Men denne jenta gir ikke seg ikke uten kamp. Jeg bestemte meg for å investere i en anti-søppeltrollbøtte... hvit og fin som den var satte jeg den på gulvet.

Men hva skjer??? Tror du jaggu ikke søppeltrollet er for smart for meg, for troll flest er som regel det.... søppeltrollet klarer jaggu å åpne lokket på søppelbøtta og finne sitt gull og drasse det ut! 1-0 til søppeltrollet.......

Jaggu klarte jeg ikke å ta bilde en dag av søppeltrollet og.....




                               Søppeltrollet i aksjon....
                                


                                  Søppeltrollet hviler etter en strevsom dag...



           Og jeg har funnet en måte å slippe unna søppeltrollet enn så lenge....  :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar