søndag 21. oktober 2012

Ny lue

Som et avbrekk fra strikkinga av sitteunderlag har jeg testet ut ny oppskrift av lue. Vel, fulgte ikke oppskrifta helt da jeg strikket vanlig rettstrikk istedetfor to rett og to vrang, men det får jeg gjøre neste gang...









                                         Enkel rettstrikk





                                          Den hvite dame poserer.....




Nå skal jeg legge opp masker til nytt sitteunderlag, nr 8 i samlinga, og strikke til krampa tar meg!  




2 kommentarer:

  1. Så flittig du er!
    Forbereder tur, kanskje!
    Klem fra Troms!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei hei! Driver og stikker julegaver, og jeg fant ut at å strikke og tove sitteunderlag må jeg jeg vel klare. Har aldri tova noe som helst før. Og da Europris hadde tilbud på garn til 10 kr nøste så var det jo bare å sette i gang.
      Har strikket ett sitteunderlag til meg selv, og blir trolig ett til så jeg får brukt opp restegarnet. :)

      Slett