fredag 29. mars 2013

Kake

Skal en liten snartur til foreldrene mine i morra, så da tenkte jeg at jeg kunne bake en liten kake å ta med.  Uansett hva jeg gjør så ser kaka ut som en dass, får aldri til den derre glasuren.  Så å melde meg på den derre nye tv-serien "hele norge baker" eller no hva den het, tror jeg ikke jeg skal gjøre med det første.  Men selv om utseende er ikke noe å rope hurra for så er kaka veldig god på smak.



                                    Kakene mine synker alltid på midten 



                                             Snudd
                                       


                                          Det ferdige resultatet

Grunnen til at det stikker pinner ut av kaka er at jeg glemte å ta bilde før jeg stakk dem inn. Pleier å stikke noen pinner før jeg legger på plastfolie da jeg ikke har gidda å investere i en kaketine. Har så dårlig lagringsplass her i leiligheta.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar