søndag 30. oktober 2011

Snart jul..

Det er snart jul igjen, og handelstanden er i full gang med å fylle butikkene med julestæsj.... litt i det tidligste laget syntes jeg, julemarsipanen har vært ute til salgs i flere uker allerede...

Men det er no litt kos i vente, og det er det å lage julegaver. Jupp, jeg lager de fleste julegavene selv. Det er ikke rare greiene, men det er en personlig hilsen til folk jeg bryr meg om.  Og det er vel også en liten bit trass i det og, litt motstand til handelsstandens kjøpepress... trist å se folk svi av titusenvis av kroner på gaver som blir bytta inn 26 desember... fordi de fikk jo ikke det de ville ha eller hadde lyst på. Og kanskje det ikke var dyrt nok... grøssende...


Noe av det jeg har laget og gitt bort, ikke så vanskelig å lage eller dyrt heller... 

                                         
                                                     Juleengler
                                                   

                                             
                                                     Julehjerter


                                             
                                                  Risnisser


                                           
                                                   Garnnisser



                                            Bursdagskort til onkel Per, gjett hvilken dag han er født?

2 kommentarer:

  1. Onkel Per?
    Er det deg som har skrevet med meg på e-post?

    SvarSlett
  2. Hei hei!Jupp, det er det. Blogtown var plutselig nedlagt så jeg mått lage en ny blog. Godt nyttår til deg, gubben og katten! :)

    SvarSlett