tirsdag 27. november 2012

Grytekluter

Er endelig ferdig med alle julegaveprosjektene mine når det gjelder strikking.  Det ble tilsammen 8 sitteunderlag og 4 par grytekluter.

Gryteklutene er stikkertpå rundpinne nr 7 med Iglogarn, og tova på 30 grader.  Til å være amatør når det gjelder toving så er jeg veldig fornøyd med resultatet....

Nå skal jeg ikke ta i en stikkepinne før juleferien begynner.  Men har nok å henge fingra i fordet.  Har nemlig ett julegaveprosjekt som jeg begynte på i sommer, ting tar tid i denne heimen, nemlig decopage på isopokuler.  Bruker stoffbiter fra Copenhagen.  I tillegg har jeg bestilt ny pakke fra CCHobby, som inkluderer både ull til filting av nisseansikter og Rhinsten...
Gleder meg.....






Her er noen bilder av gryteklutene jeg har laget..... 













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar