tirsdag 27. november 2012

Juletrefot

I år skal jeg ha juletre, det er 8 år siden sist jeg har hatt det i stua.  Har valgt det bort da jeg har hatt hund. 

Forrige gang jeg hadde tre var det ett svare strev. Ikke nok måtte jeg binde det fast i veggen da jeg kun hadde en dårlig lett plastfot jeg hadde fått fra papsen, får han hadde kjøpt ny smijernsfot. I tillegg hadde jeg min lille vakre flatcoat Amaro!! Han var svært nyskjerrig og ville fange julekulene på treet, og han ville ha de kulene som hang høyt oppe og... men vi kom oss gjennom jula uten verken juletrevelt og dyrlegebesøk.... 

Etter det har jeg ikke gidda å ha tre. Og en av grunnene de siste 5 årene har vært Pepsegutten, en ordentlig manne mann, som garantert hadde pissa ned juletreet om han hadde fått sjansen! Trær og busker er til å pisses på, ferdig med den saken!!

Så i år blir det tre, for jeg har verken en hund som fanger kuler eller vil pisse på treet.  Og jeg har gått til anskaffelse av en ordentlig smijernsfot på 6 kg..

Så nå er det store spørsmålet hvor jeg skal finne tre.  Skal jeg tilfeldigvis finne et i skogen som ser ensomt ut eller dra å kjøpe et på et juletremarket.... det er faktisk uner en måned til jul...tenk det! Og ett nytt år!!! 

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar