lørdag 2. februar 2013

Og jula varer helt til påske!

Vel, sånn omtrent. Har enda juletreet stående på terrassen, har enda ikke fått kuttet det opp og brent det opp. 

Nytt år med nye muligheter. Har til og med meldt meg på malerkurs, noe jeg gleder meg veldig til.




Noen få bilder fra jula 2012



                                          Den hvite dame har pynta seg til jul!



                      Fikk tak julekrybbefigurer på Kid, så nå er det bare å snekre krybbe



 Hang ut mat til pipp pippene i jula, med tror du ikke fuggelskiten campa på juleneket til naboen i stedet!




                                                    Og jaggu blei det juletre i stua i år!




                                           Julestemning




                               Den fineste julegaven jeg fikk til jul!  Flinke, snille nevøen min!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar